Kanalizacie odpadna

25.05.2011 22:11

 TAk Vám povim, já blázen stará se pustil do budování zahradních lemů na chaloupce. Samozřejmě to dělám kvuli olympii aby to vypado dost goood. No a jak si tak dělám lemy tak jsem zjistil, že musím propojit kanál na děšťovku do drenážky, než tam ten lem budu dělat. Problém nastal ve chvíli, kdy jsem vše vykopal, ale nemoch jsem najít tu drenážku, kterou jsem tam já debil před 7 rokama zahrabal.

už je to zahrabane, ale ďura bola až do zadu

 

Kdýž už jsem vykopal asi 7m dlouhej a 2m širokej v průměrný hloubce 70cm, rozboural barunce půlku pískoviště propadl jsem beznaději a myslel jsem že to zahrabu, ale zkusil jsem hrábnou blíž k plotu, což mi krk řikal od začátku, ale já tvrdil že né že to nebudu cpát do výsadby. No co se nestalo byla tam, málem sem se posral radostí. Tak jsem to hnedle napojil, natáhnul kanaldu, vodu do prádelny a betonoval!!!!!!!!!!!!