Striploin steak

17.06.2011 21:42

Jindy o mase nepíšu, jenom co jsme hodili na gril a dost, ale v tomhle případě si to nemůžu nechat pro sebe. Bo se to stalo takhle v pátek  17., kdy jsme jakošto v rámci organizácie olympie 2011 jeli pokoupit suroviny do Makra. Po nakupování nudných tácků, kelímků a jiných prkotin jsem se konečně dostal k úseku s masem, najednou jsem neslyšel jen zrak se mi zaostřil jak orlovi na myš, nosem jsem začal nasávat libou vůni syrovýho masa. Hned jsem zapad do chlaďáku a zkoumal kde co maj dobrýho na zub. Vzal jsem nějaké ty droboty a dostal se do malýho koutku se slevama. Byl tam nějaký pštros a jiný pýčoviny, ale náhle se na mě spoza podpultu vytelil již zmiňovaný STRIPLOIN STEK. Měl  1 300g a byl zlevněnej na 200Kč za kg což je neuvěřitelný. Jinak pro nezasvěcený je to vysoký roštěnec spojený vrchní částí tuku, no samozdřejmně jsem po něm hnedle drapnul a hurá na chajdaloupku rozdělat gril. 

 

 

Tak to je ten mazel

a jeho porovnání s vepřovou pečení

nechybělo pomazleníčko

a krásný porcování a poplácání

 

Hnedle jak jsme dovalili, všecičko jsme pofackovali, dali Brambůrku do hajan, aby nám neujídala :–))) a šli rozdělat gril. Nachystal jsem si všecko na přípravu steaku, otevřel si pivko a pustil se do toho. Renátka dostala funkci fotografa a zhostila se toho opravdu braburně. Je pravda, že Renátek vyfotil steak a hnedle začala fotit na lavičce lechtivý fotečky pro mě, jenže to bylo něco, já zabranej do porcovaní tak krásnýho masina a žena má hebká, teplá, krásná říká "koukej to je krásný" a já na to viď a ukázal jí naporcovaný steaky, samozřejmě nemyslela masino, ale nově nafocený musim uznat, krásný fotečky mé hebké fenečky.

Tahle mi Renátek pózoval a já nic

ale tahle fotka už mě opravdu natchla

 

 

pak už se kluci vrtěli na grilu

ale na tácku se moc neohřáli

 

No a já furt připravoval a vždycky když mi chudinka něco hezkýho chtěla ukázat, já jí poslal pro talíř, olej nebo pepř, nakonec konstatovala že mi je přednější hovězí než ona!!!!!! No, ale pravdou je že láska prochází žaludkem ne a Renátek mi to hnedle po první ochutnávce odpustil, protože to bylo opravdu to nejlepčejší co jsme měli!!! Taky 400 gramáč to je libovka a věřte nebo ne nejlepší na tom byl ten tuk, co spojoval to masino!!!!!

 

Striploin zdar